Voorschriften - E-GOO
314
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-314,theme-bridge,bridge-core-1.0.5,woocommerce-no-js,woo-variation-swatches,wvs-theme-bridge-child,wvs-theme-child-bridge,wvs-style-rounded,wvs-attr-behavior-blur,wvs-tooltip,wvs-css,wvs-show-label,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,columns-4,qode-product-single-tabs-on-bottom,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.6.0,vc_responsive

Voorschriften

Reglement van de online winkel

Elektrische voertuigen, scooters, fietsen en steps – online winkel – Wateringen – E-GOO

Onder meer bepalend regels voor het sluiten van verkoopovereenkomsten via een winkel met de belangrijkste informatie over de verkoper, winkel en consumentenrechten.

INHOUD
§ 1 Definities
§ 2 Contact met de verkoper
§ 3 Technische eisen
§ 4 Winkelen in Store
§ 5 Betalingen
§ 6 Uitvoering van opdrachten
§ 7 Herroepingsrecht
§ 8 Uitzonderingen op het herroepingsrecht
§ 9 Klachten
§ 10 Persoonsgegevens
§ 11 Claims
Bijlage nr. 1: Modelformulier voor herroeping

§ 1 DEFINITIES

Werkdagen – dagen van maandag tot vrijdag, met uitzondering van feestdagen.
Account – een gratis Store-functie (elektronisch aangeboden dienst) gereguleerd door afzonderlijke voorschriften, waardoor de Koper zijn individuele Account in de Store kan opzetten.
Consument – Consument in de zin van het Burgerlijk Wetboek.
Koper – elke entiteit die koper is in de winkel.
Voorschriften – deze voorschriften.
Winkel – online winkel City elektrische voertuigen, scooters, fietsen en steps – online winkel – Wateringen – E-GOO beheerd door de verkoper op https://www.e-goo.nl.
verkoper– Malton Storage BV met maatschappelijke zetel te ‘s-Gravenzandseweg 43, 2291 PE te Wateringen, ingeschreven in de Kamer van Koophandel onder nummer 65144643.

§ 2 CONTACT MET DE VERKOPER

  1. Postadres: ‘s-Gravenzandseweg 43, 2291 PE Wateringen
  2. E-mailadres: info@e-goo.nl
  3. Telefoon: +31-(0)85 210 47 49

§ 3 TECHNISCHE EISEN

  1. Voor de goede werking van de winkel heeft u nodig:
    • Een apparaat met internettoegang
    • Een webbrowser die JavaScript en cookies ondersteunt.
  2. Om een ​​bestelling in de winkel te plaatsen, in aanvulling op de vereisten in paragraaf 1, is een actief e-mailaccount vereist.

§ 4 WINKELEN IN DE WINKEL

  1. De prijzen van goederen die zichtbaar zijn in de winkel zijn totale prijzen voor de goederen, inclusief btw.
  2. De verkoper merkt op dat de totale prijs van de bestelling bestaat uit de prijs die wordt aangegeven in de winkel: de prijs voor de goederen en, indien van toepassing, de leveringskosten.
  3. De goederen die zijn geselecteerd voor aankoop moeten worden toegevoegd aan het winkelmandje in de winkel.
  4. Vervolgens kiest de koper uit de beschikbare in de winkel: de wijze van levering van de goederen en de wijze van betaling voor de bestelling, en verstrekt ook de gegevens die nodig zijn om de bestelling te voltooien.
  5. De bestelling wordt geplaatst wanneer de inhoud wordt bevestigd en de koper de voorschriften accepteert.
  6. Het plaatsen van een bestelling komt neer op het sluiten van een verkoopcontract tussen de koper en de verkoper.
  7. De verkoper zal de consument uiterlijk bij levering van de goederen een bevestiging van de sluiting van de verkoopovereenkomst op een duurzame wijze verstrekken.
  8. De koper kan zich registreren in de winkel, d.w.z. een account aanmaken of aankopen doen zonder registratie door zijn gegevens bij elke mogelijke bestelling te verstrekken.

§ 5 BETALINGEN

  1. U kunt uw bestelling betalen, afhankelijk van de keuze van de koper:
    1. Door gewone overschrijving op de bankrekening van de Verkoper.
    2. Met een betaalkaart:
      • Visa
      • Visa Electron
      • MasterCard
      • MasterCard Electronic
      • American Express
    3. Via Ideal:
      • Ideal betalingen (hieronder is de lijst met beschikbare banken voor de service):
        • ABN Amro
        • ING
        • Rabobank
        • ASN Bank
        • Bunq
        • Handelsbanken
        • Knab
        • Moneyou
        • Regiobank
        • SNS
        • Triodus Bank
        • Van Lanschot
    4. Via Paypal
    5. Contant bij het ophalen van uw persoonlijke goederen.
  2. Als de koper ervoor kiest om vooraf te betalen, moet de bestelling worden betaald binnen 3 werkdagen na het plaatsen van de bestelling.
  3. De verkoper informeert dat voor sommige betaalmethoden, vanwege hun specificiteit, betaling van de bestelling via deze methode alleen mogelijk is direct na het plaatsen van de bestelling.
  4. De koper aanvaardt door aankopen in de winkel het gebruik van elektronische facturen door de verkoper. De koper heeft het recht zijn aanvaarding in te trekken.
  5. Als het nodig is om geld terug te betalen voor een transactie die door de klant met een betaalkaart is gedaan, zal de verkoper het geld terugstorten op de bankrekening die is toegewezen aan de betaalkaart van de bestellende partij.

§ 6 BESTELLING VOLTOOIEN

  1. De verkoper is verplicht om de goederen zonder gebreken te leveren.
  2. De looptijd van het contract wordt aangegeven in de winkel.
  3. In het geval dat de koper ervoor heeft gekozen om de bestelling vooraf te betalen, zal de verkoper na betaling doorgaan met de bestelling.
  4. In een situatie waarin de koper onder één bestelling goederen met verschillende leverdata heeft gekocht, zal de bestelling worden verwerkt binnen de tijdslimiet die van toepassing is op de goederen met de langste levertijd.
  5. Goederen worden alleen geleverd op het grondgebied Nederland, België en Luxemburg.
  6. In de winkel gekochte goederen worden geleverd afhankelijk van de wijze van levering die de koper heeft gekozen:
    1. Via een koeriersbedrijf
  7. De koper kan de goederen tijdens de openingstijden persoonlijk ophalen op het kantoor van het bedrijf.
  8. Als de koper voor persoonlijke afhaling kiest, zijn de goederen klaar voor afhaling op de aangegeven datum van voltooiing van de bestelling en als de verkoper de datum van verzending van de goederen heeft aangegeven – op deze datum.
  9. Als de klant kiest voor de wijze van betaling per bankoverschrijving of betaalkaart, wordt de duur van de bestelling geteld vanaf de datum van creditering van de bankrekening of afrekeningsrekening van de Verkoper.

§ 7 RECHT OM EEN OVEREENKOMST IN TE TREKKEN

  1. De consument heeft het recht om het contract dat met de verkoper is gesloten via de winkel, zonder opgaaf van reden, binnen 14 dagen op te zeggen.
  2. De deadline om het contract op te zeggen vervalt na 14 dagen vanaf de dag:
    1. Waarin de consument de goederen in bezit heeft gekregen of waarin een andere dan de door de consument aangegeven derde partij de goederen in bezit heeft gekregen.
    2. Waarin de consument de laatste van de zaken in bezit heeft gekregen of waarin een derde, anders dan de vervoerder en aangegeven door de consument, de laatste van de zaken in het bezit is gekomen in het geval van een overeenkomst die de overdracht van eigendom vereist van veel zaken die afzonderlijk worden geleverd.
  3. Om de consument in staat te stellen de overeenkomst op te zeggen, moet hij de verkoper met behulp van de gegevens in § 2 van het Reglement informeren over zijn besluit om de overeenkomst op te zeggen door een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld een brief per post of informatie per e-mail).
  4. De consument kan het modelformulier voor herroeping aan het einde van de voorschriften gebruiken, maar dit is niet verplicht.
  5. Om de deadline te halen om zich terug te trekken uit het contract, volstaat het dat de consument informatie verstrekt over de uitoefening van zijn recht om het contract op te zeggen vóór de deadline om het contract op te zeggen. EFFECTEN VAN HET OPZETTEN VAN DE OVEREENKOMST
  6. In geval van herroeping van het contract, stuurt de verkoper alle van hem ontvangen betalingen, inclusief de bezorgkosten (behalve de extra kosten die voortvloeien uit de door de consument gekozen bezorgmethode anders dan de goedkoopste gebruikelijke bezorgmethode die door de verkoper wordt aangeboden), onmiddellijk en in elk geval niet later 14 dagen vanaf de dag waarop de verkoper op de hoogte is gebracht van het besluit van de consument om het herroepingsrecht uit te oefenen.
  7. De verkoper zal de betaling terugbetalen met behulp van dezelfde betaalmethoden die de consument in de oorspronkelijke transactie heeft gebruikt, tenzij de consument akkoord gaat met een andere oplossing, in geen geval worden er voor de consument geen kosten in rekening gebracht.
  8. De verkoper kan de terugbetaling inhouden totdat hij de goederen heeft ontvangen of totdat het bewijs van teruggave aan hem is geleverd, afhankelijk van wat zich het eerst voordoet.
  9. De verkoper vraagt ​​u de goederen terug te sturen naar het volgende adres: ‘s-Gravenzandseweg 43, 2291 PE Wateringen onmiddellijk en in elk geval niet later dan 14 dagen vanaf de dag waarop de consument de verkoper op de hoogte heeft gesteld van de intrekking van de verkoopovereenkomst. De deadline is gehaald als de consument de goederen binnen 14 dagen terugstuurt.
  10. De consument draagt ​​de rechtstreekse kosten van het terugzenden van de goederen.
  11. De consument is alleen verantwoordelijk voor het verminderen van de waarde van de goederen die het gevolg is van het gebruik op een andere manier dan nodig was om de aard, kenmerken en werking van de goederen vast te stellen.
  12. Als de goederen vanwege hun aard niet per gewone post kunnen worden teruggezonden, moet de consument ook de directe kosten voor het terugzenden van de goederen dragen. De consument wordt door de verkoper op de hoogte gebracht van het geschatte bedrag van deze kosten in de beschrijving van de goederen in de winkel of bij het plaatsen van de bestelling.
  13. In het geval dat het nodig is om geld terug te betalen voor een transactie die door de klant met een betaalkaart is gedaan, betaalt de verkoper het bedrag terug op de bankrekening die is toegewezen aan de betaalkaart van de koper.

§ 8 UITZONDERINGEN OP HET RECHT OM DE CONTRACT OP TE TREKKEN

  1. Het recht om een ​​overeenkomst op afstand op te zeggen heeft geen recht op de consument met betrekking tot de overeenkomst:
    1. Waarin het onderwerp van de dienst een niet-geprefabriceerd artikel is, vervaardigd volgens de specificaties van de consument of dient om aan zijn individuele behoeften te voldoen.
    2. Waarbij het onderwerp van de service een artikel is dat onderhevig is aan snelle verslechtering of een korte houdbaarheid heeft.
    3. Waarbij het onderwerp van de service een artikel is dat wordt geleverd in een verzegelde verpakking, die na opening van de verpakking om gezondheidsredenen of hygiënische redenen niet kan worden geretourneerd, als de verpakking na levering werd geopend.
    4. Waarin het onderwerp van de dienst zaken zijn die na levering door hun aard onlosmakelijk verbonden zijn met andere zaken.
    5. Waarin het onderwerp van de dienst geluids- of visuele opnames zijn of computerprogramma’s die in een verzegelde verpakking worden afgeleverd, indien de verpakking na levering werd geopend.
    6. Voor het bezorgen van kranten, tijdschriften of tijdschriften, met uitzondering van abonnementscontracten.
    7. Waarbij de prijs of vergoeding afhankelijk is van schommelingen op de financiële markt waarover de ondernemer geen controle heeft en die zich kunnen voordoen vóór de deadline om het contract op te zeggen.
    8. Voor de levering van digitale inhoud die niet op een materiële drager is opgeslagen, als de uitvoering van de dienst is begonnen met de uitdrukkelijke toestemming van de consument vóór de deadline om het contract op te zeggen en na te zijn geïnformeerd door de ondernemer over het verlies van het recht om het contract op te zeggen.
  2. Het recht om een ​​overeenkomst op afstand op te zeggen heeft geen recht op een andere entiteit dan de consument.

§ 9 KLACHTEN

  1. In geval van een defect in de goederen, heeft de koper de mogelijkheid om te klagen over de defecte goederen onder de garantie of garantie zoals voorzien in het burgerlijk wetboek, op voorwaarde dat de garantie is verleend.
  2. Met behulp van de garantie kan de koper, onder de voorwaarden en binnen de termijnen die zijn bepaald in het burgerlijk wetboek:
    1. Dien een prijsverminderingsverklaring in
    2. In geval van een wezenlijk defect, maak een verklaring van herroeping van het contract
    3. Vraag ruil het artikel voor een vrij van defecten
    4. Verzoek om verwijdering van het defect
  3. De verkoper vraagt ​​om op basis van de garantie een klacht in te dienen op het post- of elektronische adres vermeld in § 2 van de voorschriften.
  4. Als blijkt dat om de klacht in behandeling te nemen, de geclaimde goederen aan de verkoper moeten worden geleverd, is de koper verplicht deze goederen, in het geval van een consument op kosten van de verkoper, op het adres ‘s-Gravenzandseweg 43, 2291 PE Wateringen.
  5. Als het product een extra garantie heeft gekregen, is informatie hierover, evenals over de voorwaarden, beschikbaar in de productbeschrijving in de Store.
  6. Klachten over de werking van de winkel moeten worden gericht aan het e-mailadres dat is vermeld in § 2 van het Reglement.
  7. De klacht wordt binnen 14 dagen door de verkoper in behandeling genomen.UITZONDERLIJKE METHODEN VOOR HET ONDERZOEKEN VAN KLACHTEN EN ONDERZOEKSCLAIMS
  8. In het geval dat de klachtenprocedure niet het door de consument verwachte resultaat oplevert, kan de consument onder meer gebruikmaken van met:
    1. Bemiddeling uitgevoerd door de juiste provinciale inspectie van handelsinspectie, waarvoor u bemiddeling moet aanvragen. In de regel is de procedure gratis.
    2. Bijstand van de bevoegde veldgebaseerde minnelijke consumentenrechtbank die werkzaam is bij de Provinciale Inspectie van Handelsinspectie, waarbij een aanvraag moet worden ingediend voor behandeling van de zaak voor het arbitragehof. In de regel is de procedure gratis.
    3. Gratis hulp van de gemeentelijke consumentenombudsman.
    4. Het internet ODR-platform is beschikbaar op: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

§ 10 PERSOONLIJKE GEGEVENS

  1. De beheerder van persoonlijke gegevens die door de koper zijn verstrekt tijdens het gebruik van de winkel, is de verkoper.
  2. De persoonlijke gegevens van de Koper worden verwerkt op basis van een contract en voor de uitvoering ervan, in overeenstemming met de principes uiteengezet in de algemene verordening van het Europees Parlement en de Raad (EU) inzake gegevensbescherming (AVG). Gedetailleerde informatie over gegevensverwerking door de verkoper is opgenomen in het privacybeleid dat in de winkel is geplaatst.

§ 11 RESERVERINGEN

  1. Het is de koper verboden illegale inhoud te verstrekken.
  2. Elke bestelling die in de winkel wordt geplaatst, vormt een afzonderlijk verkoopcontract en vereist afzonderlijke acceptatie van de voorschriften. Het contract wordt op tijd gesloten en om de bestelling uit te voeren.
  3. Op basis van deze voorschriften gesloten overeenkomsten worden in het Nederlands gesloten.
  4. In geval van een geschil met een koper die geen consument is, is de bevoegde rechtbank die bevoegd is voor de zetel van de verkoper.
  5. Geen van de bepalingen van deze verordeningen sluit de rechten van de consument op grond van de wet uit of op welke manier dan ook.

Bijlage 1 bij de

onderstaande voorschriften is een voorbeeldformulier voor herroeping, dat de consument al dan niet mag gebruiken:

MODELFORMULIER VOOR OPZEGGING VAN HET CONTRACT
(dit formulier moet alleen worden ingevuld en teruggestuurd als u het contract wilt intrekken)

MALTON STORAGE BV
‘s-Gravenzandseweg 43, 2291 PE Wateringen
e-mailadres: info@e-goo.nl

– Geachte ………………………………………… ……………………. hierbij informeer ik u over mijn intrekking van het verkoopcontract van de volgende items:

………….. ………………………………………….. ………………………………………….. ………………………………………….. ………………………………………….. …………..

……………………………… ………………………………………….. ………………………………………….. ………………………………………….. ……………………………………

………………………………………….. ………………………………………….. ………………………………………….. ………………………………………….. ……………………….

– Datum van ontvangst ……………………………………….. ………………………………………….. ………………………………………….. ………………………………………….. ….

– Naam van de consument (en) ……………………………….. ………………………………………….. ………………………………………….. ………………………

– Adres consument (en) …………….. ………………………………………….. ………………………………………….. ………………………………………….. ……………

………………………………………….. ………………………………………….. ………………………………………….. ………………………………………….. ……………………….

………………………………………….. …………………………………….
Handtekening van de consument
(alleen als het formulier is verzonden in papieren versie)

Datum ……………………………………..

(*) Doorhalen wat niet van toepassing is.

Account voorschriften

Accountregels in de winkel

Stad elektrische voertuigen, scooters, fietsen en steps – online winkel – Wateringen – E-GOO

INHOUDSOPGAVE
§ 1 Definities
§ 2 Contact met de verkoper
§ 3 Technische vereisten
§ 4 Account
§ 5 Klachten
§ 6 Persoonlijke gegevens
§ 7 Reserveringen

§ 1 DEFINITIES

Account – de gratis Store-functie (service) die in dit reglement is geregeld, waardoor de Koper zijn individuele Account in de Store kan instellen.
Koper – elke entiteit die koper is in de winkel.
Winkel – online winkel City elektrische voertuigen, scooters, fietsen en steps – online winkel – Wateringen – E-GOO gerund door de verkoper op https://www.e-goo.n;
Verkoper – MALTON STORAGE BVmet maatschappelijke zetel straatnaam ‘s-Gravenzandseweg 43, 2291 PE Wateringen, ingeschreven in het nationale gerechtsregister van Kamer van Koophandel, onder nummer 65144643.

§ 2 CONTACT MET DE VERKOPER

  1. Postadres: ‘s-Gravenzandseweg 43, 291 PE Wateringen
  2. E-mailadres: info@e-goo.nl
  3. Telefoon: +31(0)85 210 47 49

§ 3 TECHNISCHE EISEN

  1. Voor een goede werking en het maken van een account hebt u het volgende nodig:
    • Actief e-mailaccount
    • Een apparaat met internettoegang
    • Een webbrowser die JavaScript en cookies ondersteunt

§ 4 ACCOUNT

  1. Een account aanmaken is volledig vrijwillig en afhankelijk van de wil van de koper.
  2. Het account biedt de koper extra opties, zoals: de geschiedenis van bestellingen die door de koper in de winkel zijn geplaatst, de status van de bestelling bekijken of de gegevens van de koper bewerken.
  3. Vul het juiste formulier in de Store in om een ​​account aan te maken.
  4. Op het moment dat de Account wordt aangemaakt, wordt een overeenkomst voor onbepaalde tijd gesloten tussen de Koper en de Verkoper met betrekking tot de werking van de Account volgens de voorwaarden die zijn vastgelegd in de Voorschriften.
  5. De koper kan het account op elk moment kosteloos annuleren.
  6. Om uw account op te zeggen, stuurt u uw opzegging naar de verkoper naar het e-mailadres: info@e-goo.nl, wat resulteert in onmiddellijke verwijdering van het account en beëindiging van het contract in het kader van het houden van het account.

§ 5 KLACHTEN

  1. Klachten over de werking van het account moeten worden gericht aan het e-mailadres info@e-goo.nl.
  2. De klacht wordt binnen 14 dagen door de verkoper in behandeling genomen.UITZONDERLIJKE METHODEN VOOR HET ONDERZOEKEN VAN KLACHTEN EN ONDERZOEKSCLAIMS
  3. In het geval dat de klachtenprocedure niet het door de consument verwachte resultaat oplevert, kan de consument hier onder andere baat bij hebben met:
    1. Bemiddeling uitgevoerd door de juiste provinciale inspectie van handelsinspectie, waarvoor u bemiddeling moet aanvragen. In de regel is de procedure gratis.
    2. Bijstand van de bevoegde veldgebaseerde minnelijke consumentenrechtbank die werkzaam is bij de Provinciale Inspectie van Handelsinspectie, waarbij een aanvraag moet worden ingediend voor behandeling van de zaak voor het arbitragehof. In de regel is de procedure gratis.
    3. Het internet ODR-platform is beschikbaar op: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

§ 6 PERSOONLIJKE GEGEVENS

  1. De beheerder van persoonlijke gegevens die door de koper zijn verstrekt tijdens het gebruik van de winkel, is de verkoper.
  2. De persoonlijke gegevens van de Koper worden verwerkt op basis van een contract en voor de uitvoering ervan, in overeenstemming met de principes uiteengezet in de algemene verordening van het Europees Parlement en de Raad (EU) inzake gegevensbescherming (AVG). Gedetailleerde informatie over gegevensverwerking door de verkoper is opgenomen in het privacybeleid dat in de winkel is geplaatst.

§ 7 RESERVERINGEN

  1. Het is de koper verboden illegale inhoud te verstrekken.
  2. De onderhoudsovereenkomst is in het Nederlands gesloten.
  3. In het geval van belangrijke redenen als bedoeld in paragraaf 4, heeft de verkoper het recht om deze accountregels te wijzigen.
  4. Belangrijke redenen waarnaar in paragraaf wordt verwezen 3 zijn:
    1. de noodzaak om de winkel aan te passen aan wettelijke bepalingen die van toepassing zijn op de activiteiten van de winkel
    2. verbetering van de beveiliging van de geleverde dienst
    3. wijziging van de functionaliteit van de account die aanpassing van de accountregels vereist.
  5. De koper wordt ten minste 7 dagen voordat de wijziging wordt doorgevoerd, op de hoogte gebracht van de geplande wijziging in het accountreglement via e-mail die is verzonden naar het adres dat aan het account is toegewezen.
  6. In het geval dat de koper de geplande wijziging niet accepteert, moet hij de verkoper hiervan op de hoogte stellen door een passend bericht te sturen naar het e-mailadres info@e-goo.nl van de verkoper, wat zal leiden tot de beëindiging van de onderhoudsovereenkomst met de inwerkingtreding van de geplande wijziging of eerder als de koper een dergelijk verzoek indient.
  7. In een situatie waarin de Koper geen bezwaar maakt tegen de geplande wijziging tot de inwerkingtreding ervan, wordt ervan uitgegaan dat hij deze accepteert, wat geen belemmering vormt voor de beëindiging van het contract in de toekomst.
  8. In geval van een geschil met een koper die geen consument is, is de bevoegde rechtbank de rechtbank die bevoegd is voor de zetel van de verkoper.
  9. Geen van de bepalingen van deze verordeningen sluit de rechten van de consument op grond van de wet uit of op welke manier dan ook.

 

Nieuwsbrief voorschriften

van de gemeentelijke elektrische voertuigen, scooters, fietsen en steps online winkel – Wateringen – E-GOO

§ 1 DEFINITIES

Nieuwsbrief – een dienst die gratis elektronisch wordt aangeboden, waardoor de klant elektronisch eerder bestelde berichten over de winkel kan ontvangen, inclusief informatie over aanbiedingen, promoties en nieuws in de winkel.
Winkel – online winkel City elektrische voertuigen, scooters, fietsen en steps – online winkel – Wateringen – E-GOO beheerd door de dienstverlener op https://www.e-goo.nl
Serviceprovider– MALTON STORAGE BV met maatschappelijke zetel te ‘s-Gravenzandseweg 43, 2291 Pe Wateringen, opgenomen in het Kamer van Koophandel onder nummer 65144643.
Ontvanger – een entiteit die gebruikmaakt van de nieuwsbriefservice.

§ 2 Nieuwsbrief

  1. De Service-ontvanger kan de Nieuwsbrief-service vrijwillig gebruiken.
  2. Als u de nieuwsbriefservice wilt gebruiken, moet u beschikken over een apparaat met de nieuwste webbrowser die JavaScript en cookies ondersteunt, toegang tot internet en een actief e-mailaccount.
  3. E-mails die als onderdeel van deze service worden verzonden, worden verzonden naar het e-mailadres dat door de servicegebruiker is opgegeven bij het inschrijven op de nieuwsbrief.
  4. De ontvanger geeft, om het contract te sluiten en zich aan te melden voor de nieuwsbrief, in de eerste stap op de aangewezen plaats op de website zijn e-mailadres waarnaar hij berichten wil ontvangen die zijn verzonden als onderdeel van de nieuwsbrief. Vervolgens stuurt de serviceprovider naar het e-mailadres dat in de eerste stap is opgegeven, een bericht naar de serviceaanvrager waarin het e-mailadres wordt geverifieerd. Dit bericht bevat een link naar de serviceaanvrager die bevestigt dat hij zich wil abonneren op de nieuwsbrief. Nadat de serviceaanvrager zijn wil om zich te abonneren op de nieuwsbrief heeft bevestigd, wordt een contract voor het verlenen van de service gesloten en begint de serviceprovider deze aan de serviceaanvrager te verstrekken.
  5. De berichten die als onderdeel van de nieuwsbrief worden verzonden, bevatten informatie over de mogelijkheid om u uit te schrijven, evenals een link om u uit te schrijven.
  6. De Dienstontvanger kan zich te allen tijde zonder opgave van reden en zonder kosten uitschrijven voor de Nieuwsbrief met behulp van de in paragraaf genoemde optie 5 of door een bericht te sturen naar het e-mailadres van de serviceprovider: shop@e-goo.pl.
  7. Het gebruik van de link om zich uit te schrijven voor de Nieuwsbrief door de Klant of het verzenden van een bericht met het verzoek om uitschrijving voor de Nieuwsbrief zal resulteren in onmiddellijke beëindiging van het contract voor het verlenen van deze service.

§ 3 Klachten

  1. Klachten over de nieuwsbrief moeten per e-mail worden gemeld aan de serviceprovider: info@e-goo.nl.
  2. De dienstverlener reageert binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht op de klacht.

§ 4 Persoonlijke gegevens

  1. De beheerder van persoonlijke gegevens die door de servicegebruiker worden verstrekt bij het gebruik van de nieuwsbrief, is de serviceprovider.
  2. De persoonsgegevens van de Ontvanger van de Dienst worden verwerkt op basis van een contract en voor de uitvoering ervan, in overeenstemming met de principes uiteengezet in de algemene verordening van het Europees Parlement en de Raad (EU) inzake gegevensbescherming (AVG). Gedetailleerde informatie over gegevensverwerking door de verkoper is opgenomen in het privacybeleid dat in de winkel is geplaatst.

§ 5 Slotbepalingen

  1. De Service Provider behoudt zich het recht voor om deze voorschriften alleen om belangrijke redenen te wijzigen. Een belangrijke reden is de noodzaak om de regelgeving te wijzigen die wordt veroorzaakt door de modernisering van de nieuwsbriefservice of een wijziging van de wet, die van invloed is op de levering van de service door de serviceprovider.
  2. Informatie over de geplande wijziging van de voorschriften wordt ten minste 7 dagen voordat de wijzigingen worden doorgevoerd, verzonden naar het e-mailadres van de Serviceontvanger dat is opgegeven bij het inschrijven op de Nieuwsbrief.
  3. Als de Serviceontvanger geen bezwaar maakt tegen de geplande wijzigingen totdat deze van kracht worden, wordt aangenomen dat hij deze accepteert.
  4. Bij afwezigheid van acceptatie voor geplande wijzigingen, dient de Dienstontvanger hierover informatie te sturen naar het e-mailadres van de Dienstverlener: info@e-goo.nl, wat zal resulteren in beëindiging van het contract voor het verlenen van diensten op het moment van inwerkingtreding van de geplande wijzigingen.
  5. Het is de klant verboden illegale inhoud aan te bieden.